مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور گفت:‌ واقعا حيف شد که برخي رسانه‌ها در اين نمايشگاه حضور نداشتند.

به گزارش مشرق، حسام‌الدين آشنا مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور درباره برگزاري بيست‌و‌يکمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها و عدم حضور برخي رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها در اين دور از نمايشگاه، گفت: واقعا حيف شد که برخي رسانه‌ها در اين نمايشگاه حضور نداشتند. خيلي دوست داشتيم خبرگزاري تسنيم و يا ساير رسانه‌ها هم در اين نمايشگاه حضور داشته باشند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا دولت و يا وزارت ارشاد حتي حاضر به شنيدن دلايل عدم حضور رسانه‌ها در اين دور از نمايشگاه نشده است؟ گفت: ما هميشه صداي منتقدان را مي‌شنويم و حاضر هستيم گفت‌و‌گو کنيم.

مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور در پاسخ به اين سوال که چرا تاکنون چنين درخواستي از سوي شما رخ نداده؟ تصريح کرد: آنها مي‌آمدند و ما هم صحبت مي‌کرديم.

آشنا در پاسخ به اين سوال که يعني شما اين انتظار را داشتيد که رسانه‌هايي که حضور نداشتند از شما درخواست ملاقات کنند و دلايل عدم حضورشان را به شما توضيح دهند؟ اظهار داشت: تقاضايي نبوده، اگر صحبتي داشند ما حاضر بوديم، بشنويم.

وي درباره برخي خبرهاي مطرح شده در فضاي مجازي مبني بر اينکه شخص رئيس‌جمهور و حضرتعالي(مشاور فرهنگي روحاني) از وزارت ارشاد خواستار محدوديت حضور رسانه‌هاي منتقد در نمايشگاه بوده‌ايد؟ گفت:‌ خير، چنين چيزي صحت ندارد. اين يک دروغ است و نبايد براي پيشبرد اهداف از دروغ استفاده کنيم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • حسین ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    نمیدانستیم نبودن چند روزنامه میشه تحریم... نکند 7 از 800 بیشتره و ما خبر نداشتیم..
  • ظریف ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    حالا ببینیم : رسانه های حامی دولت با چه امکانات و با چه وسعتی و در کدام ضلع از نمایشگاه حضور پیدا می کنند؟ آنوقت می شود برخی از دلایل عدم حضور رسانه های مورد اعتماد مردم را فهمید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس